|
1 |
طراحی مفهومی محفظه احتراق توربین گاز هوایی متعارف به منظور کاهش دوده و آلاینده های گازی |
 |
9 Time(s) |
|
2 |
تولید هیدروژن از طریق منابع تجدید پذیر زیست توده |
 |
7 Time(s) |
|
3 |
طراحی و ساخت دستگاه آزمایش صحت عملکرد شمع موتور خودروهای بنزینی |
 |
7 Time(s) |
|
4 |
بررسی راهکارهای انتقال اطلاعات توسط شبکههای بی سیم در خودرو |
 |
7 Time(s) |
|
5 |
بررسی مزایا و معایب خودروهای برقی و هیبریدی از دیدگاه مصرف کنندگان |
 |
7 Time(s) |
|
6 |
تأثیر طراحی هندسه منیفولد اگزوز بر عملکرد یک موتور احتراق داخلی |
 |
8 Time(s) |
|
7 |
تحولات نوین در توسعه مواد کامپوزیتی برای سامانههای هوافضایی |
 |
8 Time(s) |
|
8 |
مدلسازی آیروالاستیک و بهینه سازی چندهدفه پره روتور کمپرسور مادون صوت با استفاده از ترکیب الگوریتم ژنتیک چند هدفه اصلاح شده، شبکه عصبی مصنوعی و تاپسیس |
 |
7 Time(s) |
|
9 |
نگاهی به پیشرانههای پهپادها: چالشها و فرصتها در ایران |
 |
7 Time(s) |
|
10 |
تحلیل تنش اثر نیروی فشاری بر یک دیسک کامپوزیتی |
 |
7 Time(s) |
|
11 |
بررسی هندسه مسیر خنککاری بازیابی (احیائی) و پارامترهای مؤثر آن در موتورهای پیشران سوخت مایع |
 |
7 Time(s) |
|
12 |
افزایش راندمان ملخ دو پره با روش تغییر ایرفویل و افزایش تعداد پرهها |
 |
7 Time(s) |
|
13 |
مطالعه و بررسی بهینهسازی فرآیند انجماد آب در یک محفظه ذخیرهسازی گرما |
 |
8 Time(s) |
|
14 |
افزایش عملکرد و کاهش نویز به وسیله آلیاژهای تکبلور در پرههای موتور هواپیما |
 |
7 Time(s) |
|
15 |
تحلیل و شبیه سازی عمر میل لنگ، با نرم افزار سالیدورکس |
 |
9 Time(s) |
|
16 |
شبیهسازی عملکرد و مصرف سوخت جهت انتخاب بهینه نسبت دنده خودرو مجهز به گیربکس دستی |
 |
9 Time(s) |
|
17 |
موتورهای توربوفن هواپیما با سوخت هیدروژنی |
 |
8 Time(s) |
|
18 |
حال و آینده باتری برای صنعت هوانوردی |
 |
8 Time(s) |
|
19 |
ارزیابی آسیبهای خستگی، اکسیداسیون و خزش در عمر خستگی ترمومکانیکی منیفولد دود |
 |
9 Time(s) |
|
20 |
از دست دادن تراست در هر دو موتور پس از برخورد با یک دسته از پرندگان و فرود اضطراری در رودخانه هادسون |
 |
7 Time(s) |
|
21 |
طراحی و تحلیل عملکرد موتور فضایی سوخت مایع (DAMAVAND-160T) |
 |
9 Time(s) |
|
22 |
نانوپالایش: تاثیر فناوری نانو برای پاکسازی محیط زیست |
 |
7 Time(s) |
|
23 |
پیشرانه ی اثر هال |
 |
9 Time(s) |
|
24 |
پیشرانش و قوای محرکه |
 |
6 Time(s) |
|
25 |
موتورهای فضایی چین از آغاز تا پایان |
 |
9 Time(s) |
|
26 |
تحلیل طراحی و عملکرد نازل قوی ترین موتور فضایی ایران (DAMAVAND-160T) |
 |
8 Time(s) |
|
27 |
مروری بر مفهوم YASA و بکارگیری آن در موتور هواپیماهای مسافربری |
 |
8 Time(s) |
|
28 |
شبیهسازی احتراق لایهای در موتور تزریق مستقیم هیدروژن |
 |
7 Time(s) |
|
29 |
هوش مصنوعی در موتور و قوای محرکه |
 |
8 Time(s) |
|
30 |
برسی محفظه احتراق در موتور دماوند 160T |
 |
9 Time(s) |
|
31 |
طراحی یک نمونه ترموستات الکترونیکی با رویکرد کنترل بهینه دما و افزایش طول عمر موتور |
 |
8 Time(s) |
|
32 |
برآورد سوخت هواپیمای ایرباس A350-900 با روش ترکیبی شبکههای عصبی مصنوعی و متغیرهای تصادفی نرمال |
 |
8 Time(s) |
|
33 |
بررسی تجربی تاثیر محدود کننده سیستم تشخیص آلایندگی بر عملکرد موتور دیزلی |
 |
9 Time(s) |
|
34 |
بهینه سازی و کاهش خطای توربینگازی نیروگاه با استفاده از روش تحلیل وقایع |
 |
8 Time(s) |
|
35 |
تجزیه و تحلیل عملکرد موتورهای سیکل متغیر در کروز با استفاده از GasTurb13 |
 |
9 Time(s) |
|
36 |
محاسبه اولیه پارامترهای یک خودروی سواری برقی بر اساس موتور احتراق داخلی |
 |
8 Time(s) |
|
37 |
بررسی روش های طراحی هندسه نازل همگرا-واگرا و تحلیل عددی جریان |
 |
9 Time(s) |
|
38 |
تحلیل عملکرد موتور توربوفن CFM56 با استفاده از روابط تجربی و شبیهسازی ترمودینامیکی در شرایط خارج از طراحی |
 |
9 Time(s) |
|
39 |
بررسی اثر افزودنی پلیمری به عنوان عامل کاهنده اصطکاک بر افت فشار و انتقال حرارت |
 |
9 Time(s) |
|
40 |
تحلیل قوهی محرکه سیارات در مدار: بررسی نیروهای گرانشی، غیرگرانشی، دینامیک حرکت |
 |
7 Time(s) |
|
41 |
مقایسه زیستمحیطی موتورهای درونسوز و خودروهای برقی از نظر تولید کربن و کاهش مصرف انرژی |
 |
8 Time(s) |
|
42 |
مدلسازی عددی و بهینه سازی میزان آلایندگی خودروهای منطقه آزاد ارس با استفاده از روش سطح پاسخ |
 |
8 Time(s) |
|
43 |
شبیهسازی دمای یک باتری منشوری لیتیومآهنفسفات با ظرفیت 8 آمپرساعت بر مبنای معادله برناردی |
 |
8 Time(s) |
|
44 |
هوش مصنوعی در سیستم های محرکه،کاربردها،چالش ها و روندهای آینده |
 |
8 Time(s) |
|
45 |
سوخت متان مایع: ویژگیها، مزایا و مقایسه با دیگر سوختها |
 |
9 Time(s) |
|
46 |
احتراق در موتورهای صنایع هوافضا، چالش ها ، روش ها و پیشرفت ها نوین |
 |
8 Time(s) |
|
47 |
بررسی تجربی تأثیر تغییر عناصر در بوش سیلندر موتور دیزلی بی ام پی 1 بر سختی سطح |
 |
8 Time(s) |
|
48 |
طراحی ونتوری برای انباره اگزوز خودرو جهت بهبود تخلیه گازهای خروجی از موتور |
 |
8 Time(s) |
|
49 |
کاربردهای موتور استرلینگ در انرژی خورشیدی و مقایسه آن با پنل خورشیدی |
 |
7 Time(s) |
|
50 |
طراحی تامین کننده انرژی از ارتعاشات در موتورهای درونسوز |
 |
8 Time(s) |
|
51 |
اثرات ارتفاع و ماخ بر عملکرد نقطه طراحی و خارج از طرح موتورهای توربین گازی با استفاده از یک رویکرد نوین |
 |
8 Time(s) |
|
52 |
خودروهای هیبریدی: ترکیبی از تکنولوژی و محیط زیست |
 |
8 Time(s) |
|
53 |
مکانیزم تطبیقی بازیابی انرژی در حین ترمز گرفتن خودروهای الکتریکی: تعادل بین بازیابی انرژی، دینامیک خودرو و ایمنی |
 |
9 Time(s) |
|
54 |
مدل سازی و شبیه سازی موتور Rotax 912 در نرم افزار GT-Suite |
 |
10 Time(s) |
|
55 |
طراحی و بهینهسازی سیستم سوخترسانی انژکتوری موتور Rotax 912 |
 |
9 Time(s) |
|
56 |
مدیریت هوشمند الکترونیک و هوش مصنوعی در پیشرانههای هوافضایی |
 |
8 Time(s) |
|
57 |
تحلیل اصول طراحی موتورهای الکتریکی در خودرو های برقی و هیبریدی از منظر بهینه سازی مصرف انرژی |
 |
8 Time(s) |
|
58 |
بررسی عملکرد نقطه طراحی یک موتور خاص با استفاده از نرم افزار GSP و GasTurb |
 |
9 Time(s) |
|
59 |
تحلیل اثر جانمایی فن رادیاتور و کندانسور خودروی نمونه بر روی سیستم خنک کاری |
 |
9 Time(s) |
|
60 |
شبیه سازی یک خودروی الکتریکی پیل سوختی در چرخه رانندگی اروپایی |
 |
8 Time(s) |
|
61 |
بررسی پوششهای محافظتی در موتور |
 |
6 Time(s) |
|
62 |
انژکتورهای گریز از مرکز دو پایه تک فاز برای موتورهای فضایی سوخت مایع |
 |
8 Time(s) |
|
63 |
پیشرانهای یونی مینیاتوری (ابعاد کوچک) |
 |
7 Time(s) |
|
64 |
نیروی محرکه الکتریکی برای ماهوارهها و فضاپیماها |
 |
8 Time(s) |
|
65 |
سوخت های جایگزین برای موتور |
 |
9 Time(s) |
|
66 |
بررسی مقایسهای کمپرسورهای محوری و گریز از مرکز در صنعت هوافضا |
 |
8 Time(s) |
|
67 |
بررسی سخت کاری برودتی در افزایش طول عمر قطعات پرتنش موتورهای درونسوز |
 |
8 Time(s) |
|
68 |
بررسی انواع رانشگرهای الکتریکی و روابط محاسباتی حاکم بر آنها |
 |
7 Time(s) |
|
69 |
تشخیص ترک در روتورهای جفکوت با استفاده از تجزیه ارتوگونال مناسب (POD) و تحلیل دینامیکی |
 |
8 Time(s) |
|
70 |
کاهش اکسیدهای نیتروژن با تزریق آمونیاک و استفاده از کاتالیزورهای SCR+ASC |
 |
8 Time(s) |
|
71 |
تحلیل عملکرد انژکتورهای گریز از مرکز یک پایه برای سیستمهای پیشران پیشرفته |
 |
9 Time(s) |
|
72 |
تحلیل و ارزیابی عملکرد میکروموتور های فضایی |
 |
8 Time(s) |
|
73 |
محفظه احتراق موتور های درونسوز سوخت مایع |
 |
9 Time(s) |
|
74 |
موتور های یونی |
 |
9 Time(s) |
|
75 |
تحلیل اثر مشخصههای بازیاب موتور استرلینگ در افزایش راندمان سامانه ترکیبی موتور استرلینگ – بازیابی گازهای خروجی موتور احتراقی |
 |
9 Time(s) |
|
76 |
موتور های راکت هیبریدی |
 |
8 Time(s) |
|
77 |
مروری بر تکنیک سرعتسنجی تصویر ذرات (PIV) و کاربردهای آن در بهینهسازی عملکرد موتورهای درونسوز |
 |
9 Time(s) |
|
78 |
تأثیر تغییرات هندسی انژکتور بر توزیع قطر قطرات در انژکتورهای فشاری – چرخشی |
 |
8 Time(s) |
|
79 |
شبیهسازی عددی و تست تجربی ملخ دو پره با هدف افزایش راندمان سیستم پیشران |
 |
9 Time(s) |
|
80 |
بهینهسازی هندسی اسپایک دهانه ورودی موتور رم جت دو بعدی |
 |
8 Time(s) |
|
81 |
تاثیر نصب رادیاتور بر خنک کاری روغن موتور سیکلت 125 CG |
 |
8 Time(s) |
|
82 |
تحلیل ترمودینامیکی عملکرد موتور احتراق داخلی بعنوان محرک اولیهی سیستم تولید همزمان توان و حرارت از دیدگاه انرژی، اگزرژی و صرفهجویی در مصرف سوخت |
 |
7 Time(s) |
|
83 |
مقایسه عملکرد انواع انژکتورها در موتور فضایی سوخت مایع |
 |
7 Time(s) |
|
84 |
محاسبه پارامتر اولیه برای اتوبوس شهری هیبریدی پلاگین براساس موتور احتراق داخلی |
 |
8 Time(s) |
|
85 |
فناوری هوش مصنوعی و سنسورها در صنعت خودرو |
 |
8 Time(s) |
|
86 |
مراحل ساخت، انتخاب نوع متریال، ابزارها و وسایل آزمایشگاهی، تست های عملکردی توربوشارژ TCA33 |
 |
8 Time(s) |
|
87 |
بررسی تاثیر سوختهای زیستی بر عملکرد موتورهای درونسوز و کاهش آلایندهها |
 |
8 Time(s) |
|
88 |
تحلیل سیستمهای پیشران الکتریکی و هیبریدی در برابر موتورهای جت و توربوپراپ سنتی در هوانوردی |
 |
8 Time(s) |
|
89 |
آشنایی با موتور توربوفن RB211 TRENT 772 ساخت کمپانی رولزرویس انگلستان |
 |
7 Time(s) |
|
90 |
بهینهسازی طراحی موتورهای جت با استفاده از الگوریتمهای هوش محاسباتی: مقایسه چهار روش بهینهسازی غیرخطی |
 |
7 Time(s) |
|
91 |
مطالعه عددی اثرات پارامترهای هندسی در تولید پیشرانش ایرفویلهای پشت هم بالزن |
 |
8 Time(s) |