|
۱ |
طراحی مفهومی محفظه احتراق توربین گاز هوایی متعارف به منظور کاهش دوده و آلاینده های گازی |
 |
۷ بار |
|
۲ |
تولید هیدروژن از طریق منابع تجدید پذیر زیست توده |
 |
۶ بار |
|
۳ |
طراحی و ساخت دستگاه آزمایش صحت عملکرد شمع موتور خودروهای بنزینی |
 |
۶ بار |
|
۴ |
بررسی راهکارهای انتقال اطلاعات توسط شبکههای بی سیم در خودرو |
 |
۶ بار |
|
۵ |
بررسی مزایا و معایب خودروهای برقی و هیبریدی از دیدگاه مصرف کنندگان |
 |
۶ بار |
|
۶ |
تأثیر طراحی هندسه منیفولد اگزوز بر عملکرد یک موتور احتراق داخلی |
 |
۶ بار |
|
۷ |
تحولات نوین در توسعه مواد کامپوزیتی برای سامانههای هوافضایی |
 |
۶ بار |
|
۸ |
مدلسازی آیروالاستیک و بهینه سازی چندهدفه پره روتور کمپرسور مادون صوت با استفاده از ترکیب الگوریتم ژنتیک چند هدفه اصلاح شده، شبکه عصبی مصنوعی و تاپسیس |
 |
۶ بار |
|
۹ |
نگاهی به پیشرانههای پهپادها: چالشها و فرصتها در ایران |
 |
۶ بار |
|
۱۰ |
تحلیل تنش اثر نیروی فشاری بر یک دیسک کامپوزیتی |
 |
۵ بار |
|
۱۱ |
بررسی هندسه مسیر خنککاری بازیابی (احیائی) و پارامترهای مؤثر آن در موتورهای پیشران سوخت مایع |
 |
۶ بار |
|
۱۲ |
افزایش راندمان ملخ دو پره با روش تغییر ایرفویل و افزایش تعداد پرهها |
 |
۵ بار |
|
۱۳ |
مطالعه و بررسی بهینهسازی فرآیند انجماد آب در یک محفظه ذخیرهسازی گرما |
 |
۷ بار |
|
۱۴ |
افزایش عملکرد و کاهش نویز به وسیله آلیاژهای تکبلور در پرههای موتور هواپیما |
 |
۶ بار |
|
۱۵ |
تحلیل و شبیه سازی عمر میل لنگ، با نرم افزار سالیدورکس |
 |
۶ بار |
|
۱۶ |
شبیهسازی عملکرد و مصرف سوخت جهت انتخاب بهینه نسبت دنده خودرو مجهز به گیربکس دستی |
 |
۷ بار |
|
۱۷ |
موتورهای توربوفن هواپیما با سوخت هیدروژنی |
 |
۷ بار |
|
۱۸ |
حال و آینده باتری برای صنعت هوانوردی |
 |
۶ بار |
|
۱۹ |
ارزیابی آسیبهای خستگی، اکسیداسیون و خزش در عمر خستگی ترمومکانیکی منیفولد دود |
 |
۷ بار |
|
۲۰ |
از دست دادن تراست در هر دو موتور پس از برخورد با یک دسته از پرندگان و فرود اضطراری در رودخانه هادسون |
 |
۶ بار |
|
۲۱ |
طراحی و تحلیل عملکرد موتور فضایی سوخت مایع (DAMAVAND-۱۶۰T) |
 |
۶ بار |
|
۲۲ |
نانوپالایش: تاثیر فناوری نانو برای پاکسازی محیط زیست |
 |
۶ بار |
|
۲۳ |
پیشرانه ی اثر هال |
 |
۷ بار |
|
۲۴ |
پیشرانش و قوای محرکه |
 |
۵ بار |
|
۲۵ |
موتورهای فضایی چین از آغاز تا پایان |
 |
۷ بار |
|
۲۶ |
تحلیل طراحی و عملکرد نازل قوی ترین موتور فضایی ایران (DAMAVAND-۱۶۰T) |
 |
۷ بار |
|
۲۷ |
مروری بر مفهوم YASA و بکارگیری آن در موتور هواپیماهای مسافربری |
 |
۷ بار |
|
۲۸ |
شبیهسازی احتراق لایهای در موتور تزریق مستقیم هیدروژن |
 |
۶ بار |
|
۲۹ |
هوش مصنوعی در موتور و قوای محرکه |
 |
۷ بار |
|
۳۰ |
برسی محفظه احتراق در موتور دماوند ۱۶۰T |
 |
۷ بار |
|
۳۱ |
طراحی یک نمونه ترموستات الکترونیکی با رویکرد کنترل بهینه دما و افزایش طول عمر موتور |
 |
۶ بار |
|
۳۲ |
برآورد سوخت هواپیمای ایرباس A۳۵۰-۹۰۰ با روش ترکیبی شبکههای عصبی مصنوعی و متغیرهای تصادفی نرمال |
 |
۷ بار |
|
۳۳ |
بررسی تجربی تاثیر محدود کننده سیستم تشخیص آلایندگی بر عملکرد موتور دیزلی |
 |
۷ بار |
|
۳۴ |
بهینه سازی و کاهش خطای توربینگازی نیروگاه با استفاده از روش تحلیل وقایع |
 |
۷ بار |
|
۳۵ |
تجزیه و تحلیل عملکرد موتورهای سیکل متغیر در کروز با استفاده از GasTurb۱۳ |
 |
۷ بار |
|
۳۶ |
محاسبه اولیه پارامترهای یک خودروی سواری برقی بر اساس موتور احتراق داخلی |
 |
۶ بار |
|
۳۷ |
بررسی روش های طراحی هندسه نازل همگرا-واگرا و تحلیل عددی جریان |
 |
۷ بار |
|
۳۸ |
تحلیل عملکرد موتور توربوفن CFM۵۶ با استفاده از روابط تجربی و شبیهسازی ترمودینامیکی در شرایط خارج از طراحی |
 |
۷ بار |
|
۳۹ |
بررسی اثر افزودنی پلیمری به عنوان عامل کاهنده اصطکاک بر افت فشار و انتقال حرارت |
 |
۷ بار |
|
۴۰ |
تحلیل قوهی محرکه سیارات در مدار: بررسی نیروهای گرانشی، غیرگرانشی، دینامیک حرکت |
 |
۶ بار |
|
۴۱ |
مقایسه زیستمحیطی موتورهای درونسوز و خودروهای برقی از نظر تولید کربن و کاهش مصرف انرژی |
 |
۶ بار |
|
۴۲ |
مدلسازی عددی و بهینه سازی میزان آلایندگی خودروهای منطقه آزاد ارس با استفاده از روش سطح پاسخ |
 |
۶ بار |
|
۴۳ |
شبیهسازی دمای یک باتری منشوری لیتیومآهنفسفات با ظرفیت ۸ آمپرساعت بر مبنای معادله برناردی |
 |
۶ بار |
|
۴۴ |
هوش مصنوعی در سیستم های محرکه،کاربردها،چالش ها و روندهای آینده |
 |
۶ بار |
|
۴۵ |
سوخت متان مایع: ویژگیها، مزایا و مقایسه با دیگر سوختها |
 |
۷ بار |
|
۴۶ |
احتراق در موتورهای صنایع هوافضا، چالش ها ، روش ها و پیشرفت ها نوین |
 |
۶ بار |
|
۴۷ |
بررسی تجربی تأثیر تغییر عناصر در بوش سیلندر موتور دیزلی بی ام پی ۱ بر سختی سطح |
 |
۶ بار |
|
۴۸ |
طراحی ونتوری برای انباره اگزوز خودرو جهت بهبود تخلیه گازهای خروجی از موتور |
 |
۶ بار |
|
۴۹ |
کاربردهای موتور استرلینگ در انرژی خورشیدی و مقایسه آن با پنل خورشیدی |
 |
۵ بار |
|
۵۰ |
طراحی تامین کننده انرژی از ارتعاشات در موتورهای درونسوز |
 |
۶ بار |
|
۵۱ |
اثرات ارتفاع و ماخ بر عملکرد نقطه طراحی و خارج از طرح موتورهای توربین گازی با استفاده از یک رویکرد نوین |
 |
۶ بار |
|
۵۲ |
خودروهای هیبریدی: ترکیبی از تکنولوژی و محیط زیست |
 |
۷ بار |
|
۵۳ |
مکانیزم تطبیقی بازیابی انرژی در حین ترمز گرفتن خودروهای الکتریکی: تعادل بین بازیابی انرژی، دینامیک خودرو و ایمنی |
 |
۷ بار |
|
۵۴ |
مدل سازی و شبیه سازی موتور Rotax ۹۱۲ در نرم افزار GT-Suite |
 |
۸ بار |
|
۵۵ |
طراحی و بهینهسازی سیستم سوخترسانی انژکتوری موتور Rotax ۹۱۲ |
 |
۷ بار |
|
۵۶ |
مدیریت هوشمند الکترونیک و هوش مصنوعی در پیشرانههای هوافضایی |
 |
۷ بار |
|
۵۷ |
تحلیل اصول طراحی موتورهای الکتریکی در خودرو های برقی و هیبریدی از منظر بهینه سازی مصرف انرژی |
 |
۶ بار |
|
۵۸ |
بررسی عملکرد نقطه طراحی یک موتور خاص با استفاده از نرم افزار GSP و GasTurb |
 |
۷ بار |
|
۵۹ |
تحلیل اثر جانمایی فن رادیاتور و کندانسور خودروی نمونه بر روی سیستم خنک کاری |
 |
۷ بار |
|
۶۰ |
شبیه سازی یک خودروی الکتریکی پیل سوختی در چرخه رانندگی اروپایی |
 |
۶ بار |
|
۶۱ |
بررسی پوششهای محافظتی در موتور |
 |
۵ بار |
|
۶۲ |
انژکتورهای گریز از مرکز دو پایه تک فاز برای موتورهای فضایی سوخت مایع |
 |
۶ بار |
|
۶۳ |
پیشرانهای یونی مینیاتوری (ابعاد کوچک) |
 |
۵ بار |
|
۶۴ |
نیروی محرکه الکتریکی برای ماهوارهها و فضاپیماها |
 |
۷ بار |
|
۶۵ |
سوخت های جایگزین برای موتور |
 |
۷ بار |
|
۶۶ |
بررسی مقایسهای کمپرسورهای محوری و گریز از مرکز در صنعت هوافضا |
 |
۷ بار |
|
۶۷ |
بررسی سخت کاری برودتی در افزایش طول عمر قطعات پرتنش موتورهای درونسوز |
 |
۵ بار |
|
۶۸ |
بررسی انواع رانشگرهای الکتریکی و روابط محاسباتی حاکم بر آنها |
 |
۶ بار |
|
۶۹ |
تشخیص ترک در روتورهای جفکوت با استفاده از تجزیه ارتوگونال مناسب (POD) و تحلیل دینامیکی |
 |
۷ بار |
|
۷۰ |
کاهش اکسیدهای نیتروژن با تزریق آمونیاک و استفاده از کاتالیزورهای SCR+ASC |
 |
۷ بار |
|
۷۱ |
تحلیل عملکرد انژکتورهای گریز از مرکز یک پایه برای سیستمهای پیشران پیشرفته |
 |
۶ بار |
|
۷۲ |
تحلیل و ارزیابی عملکرد میکروموتور های فضایی |
 |
۶ بار |
|
۷۳ |
محفظه احتراق موتور های درونسوز سوخت مایع |
 |
۶ بار |
|
۷۴ |
موتور های یونی |
 |
۷ بار |
|
۷۵ |
تحلیل اثر مشخصههای بازیاب موتور استرلینگ در افزایش راندمان سامانه ترکیبی موتور استرلینگ – بازیابی گازهای خروجی موتور احتراقی |
 |
۶ بار |
|
۷۶ |
موتور های راکت هیبریدی |
 |
۶ بار |
|
۷۷ |
مروری بر تکنیک سرعتسنجی تصویر ذرات (PIV) و کاربردهای آن در بهینهسازی عملکرد موتورهای درونسوز |
 |
۷ بار |
|
۷۸ |
تأثیر تغییرات هندسی انژکتور بر توزیع قطر قطرات در انژکتورهای فشاری – چرخشی |
 |
۶ بار |
|
۷۹ |
شبیهسازی عددی و تست تجربی ملخ دو پره با هدف افزایش راندمان سیستم پیشران |
 |
۷ بار |
|
۸۰ |
بهینهسازی هندسی اسپایک دهانه ورودی موتور رم جت دو بعدی |
 |
۶ بار |
|
۸۱ |
تاثیر نصب رادیاتور بر خنک کاری روغن موتور سیکلت ۱۲۵ CG |
 |
۶ بار |
|
۸۲ |
تحلیل ترمودینامیکی عملکرد موتور احتراق داخلی بعنوان محرک اولیهی سیستم تولید همزمان توان و حرارت از دیدگاه انرژی، اگزرژی و صرفهجویی در مصرف سوخت |
 |
۵ بار |
|
۸۳ |
مقایسه عملکرد انواع انژکتورها در موتور فضایی سوخت مایع |
 |
۶ بار |
|
۸۴ |
محاسبه پارامتر اولیه برای اتوبوس شهری هیبریدی پلاگین براساس موتور احتراق داخلی |
 |
۶ بار |
|
۸۵ |
فناوری هوش مصنوعی و سنسورها در صنعت خودرو |
 |
۶ بار |
|
۸۶ |
مراحل ساخت، انتخاب نوع متریال، ابزارها و وسایل آزمایشگاهی، تست های عملکردی توربوشارژ TCA۳۳ |
 |
۶ بار |
|
۸۷ |
بررسی تاثیر سوختهای زیستی بر عملکرد موتورهای درونسوز و کاهش آلایندهها |
 |
۶ بار |
|
۸۸ |
تحلیل سیستمهای پیشران الکتریکی و هیبریدی در برابر موتورهای جت و توربوپراپ سنتی در هوانوردی |
 |
۶ بار |
|
۸۹ |
آشنایی با موتور توربوفن RB۲۱۱ TRENT ۷۷۲ ساخت کمپانی رولزرویس انگلستان |
 |
۵ بار |
|
۹۰ |
بهینهسازی طراحی موتورهای جت با استفاده از الگوریتمهای هوش محاسباتی: مقایسه چهار روش بهینهسازی غیرخطی |
 |
۶ بار |
|
۹۱ |
مطالعه عددی اثرات پارامترهای هندسی در تولید پیشرانش ایرفویلهای پشت هم بالزن |
 |
۷ بار |